Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/IMG_20240221_182523.jpg

Посилання на матеріали

Структура виховної роботи Добриновецького закладу загальної середньої освіти

Структура виховної роботи школи

Мета, завдання і структура виховної роботи

Добриновецького закладу загальної середньої освіти

Майбутнє України – за поколінням, що сьогодні в шкільних класах опановує життя, якість якого залежить від рівня розвитку життєвої компетентності.

Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.

Пріоритетним у виховній роботі школи є:

- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

- залучення молоді до національної та світової культури;

- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;

- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;

- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

Метою виховної роботи є створення організаційно-функціональної структури процесу виховання для розвитку життєвої компетентності особистості через формування ключових компетентностей різних сфер життєдіяльності особистості (виховання гуманної, порядної, всебічно розвиненої особистості, формування чіткої громадської позиції; розуміння своєї ролі в суспільстві; формування морально-етичної, художньо-естетичної, правової та екологічної культури; формування фізичної досконалості, зміцнення здоров'я), формування в учнів системи наукових знань про природу, людину, суспільство, почуття національної самосвідомості готовності до професійного самовизначення.

Сучасні учні вимагають сучасних підходів до організації виховної роботи. Тому такими популярними стали тренінги, дебати та інші інтерактивні форми роботи.

Загальні виховні завдання:

- формування національної свідомості;

- формування високої духовності особистості;

- утвердження на національному ґрунті принципів загальнолюдської моралі;

- виховання основ естетичної культури і розвиток художніх здібностей;

- виховання трудової активності;

- забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей та молоді;

- формування правової культури;

- виховання екологічної культури.

Найважливішим принципом загальноосвітньої школи є принцип гуманізму, відповідно до якого людині як вищій цінності суспільства надаються сприятливі умови для всебічного розвитку особистості.

Школа сприяє досягненню гармонії в поєднані інтересів особи, суспільства і держави.

Зміст, організація, форми і методи виховної роботи в школі підпорядковуються реальному визнанню особистості учня як головної мети на формування у школярів громадянської, зрілості – системи дійового ставлення особистості до Батьківщини, суспільства, держави, природи, колективу, до праці, до самого себе.

Ідеалом виховання є гармонійно розвинена свідома людина, що наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними й патріотичними почуттями, є носієм кращих надбань національної та світової культури, здатна до саморозвитку і самовдосконалення.

Система виховних завдань, через які конкретизується мета національного виховання:

1) забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, інтересів;

2) формування національної свідомості і людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу;

3) виховання правової культури: поваги до Конституції, державної символіки,знання та дотримання законів;

4) забезпечення духовної єдності поколінь ,виховні поваги до батьків, старших, історії рідного народу;

5) виховання духовної культури;

6) утвердження принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, милосердя, патріотизму, доброти та інших;

7) забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді, охорона і зміцнення їх фізичного, психічного та духовного розвитку.

Реалізація основних завдань і принципів виховання в нашій школі здійснюється, як і у всій національній системі освіти, у таких пріоритетних напрямках:

1. ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ

2. ВІЙСЬКОВО–ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

3. ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ТА ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ

4. ХУДОЖНЬО–ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

5. ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ

6. МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ

7. ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАНННЯ

8. ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ

9. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ТА СПРИЯННЯ ЇЇ ТВОРЧОМУ РОЗВИТКУ

Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників.

Кiлькiсть переглядiв: 340

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.